HP Pavilion s7710 Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion s7710 Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

edwin69 26-10-2007
Geschreven voor: HP Pavilion s7710 Desktop PC

Goede machine, veel van bovenstaande reviews hebben niets met deze machine te maken maar met vista. Veel problemen met vista zijn al opgelost, dit was trouwens ook met de overstap van 98 naar xp. Voordat iets aanschaft moet je gewoon kijken wat wil ik ermee doen en kan ik dat ook met die machine. Randapparatuur kun je voor je aankoop al checken of die vista compatible is. Bij acer was er een probleem dat je niet op msn kon, iedereen roept dan gelijk met vista kun je niet op msn, maar de fabrikant heeft gewoon niet goed ingespeeld op het besturingsprogramma. Kinderziektes hou je altijd, ook ik ben ze tegengekomen maar een oplossing is er ook altijd.
Kortom een goede machine die doet wat die moet doen.

Robin Klaver 15-08-2007
Geschreven voor: HP Pavilion s7710 Desktop PC

Ik heb deze computer nu 6 dagen om precies te zijn, en hij bevalt goed. De computer heeft veel mogelijkheden door de Works functionaliteiten. De sneltoesten op het toestenbord zijn erg handig. De snelheid is over het algemeen goed, maar bij Media Centre in Windows Vista is het soms nogal traag. De computer is voorzien van LighstScribe technologie waardoor je plaatjes op de cd's kunt branden (je hebt alleen wel speciale LightScribe cd's nodig.) Ik heb alleen wel een groot minpunt gevonden, als je de computer helemaal hebt geïnstalleerd moet je back-up cd's maken, alleen het programma hiervoor geeft steeds een fout, gelukkig kun je met een herstel patitie (standaard op hp computers) alles wel terugzetten. Ik vind het dus een mooi en goedkoop systeem met een paar minpunten.

R. Bachofner 23-06-2007
Geschreven voor: HP Pavilion s7710 Desktop PC

Heb sinds 2 weken deze computer. Veel van Vista verwacht maar heb het eerste blauwe scherm al gehad. Tevens begon ik na een paar dagen een beeldschermstuurprogramma NVLDDMKM reageerd niet, melding te krijgen. (check internet) ene dag niet andere dag wel. Tevens werd er geen driver meegeleverd voor mijn lexmark printer en wordt ook niet meer ondersteund, dus een nieuwe printer aan moeten schaffen als ik met Vista door wilde gaan. Ik zou even verder kijken mocht je deze willen kopen.

Tjeu 06-06-2007
Geschreven voor: HP Pavilion s7710 Desktop PC

Sinds een paar weken heb ik deze computer nu, doet z'n werk goed en stil met een behoorlijke snelheid. Ik gebruik deze PC voornamelijk om muziek weer te geven via m'n geluids installatie (middels coaxiale digitale uitgang) Jammer genoeg heb je niet de keuze om er XP bij te kopen maar alleen Vista. XP heb ik dus maar zelf op gezet en nu werkt de computer merkbaar soepeler. Wellicht in de toekomst als ik 2 gig in dit ding heb en we een servicepack verder zijn dat ik Vista nog 's probeer, maar vooralsnog werkt hij feiloos on der XP pro. (wel een beetje zoekwerk naar de drivers, maar alles ,op de draadloze netwerkkaart na, is te vinden. Nu heb ik een Sitecom usb adapter inzitten voor de draadloze verbinding.
Wat me echt 100% is meegegevallen is het geluid wat deze comp. maakt, vrijwel niets. De Sempron proccessor die erin zit schakelt terug in kloksnelheid en mede daardoor is zowel het geluid als het energie niveau binnen de perken.
Er zit een prima dvd brander, het geluid kan ik niet eht over oordelen aangezien ik alleen maar de digitale uitgang gebruik, maar dat werkt fenomenaal op m'n Sony ES 1200 receiver.
Wat wel een beperkende factor is, is de grafische kaart, een nVidia 6150LE, deze is prima voor 2d werk maar niet voor spelletjes, daarvoor komt ie echt te kort, maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht. Wat me wel verbaast is dat deze kaart 128MB eigen geheugen heeft en daarnaast ook nog 128 MB geheugen van het systeem geheugen afpakt. Daar kan ik zelf geen invloed op uitoefenen, ook niet via de bios. mocht iemand wel weten of dat toch kan dan graag hier laten weten aub.

Kortom, als je een lekker klein en stil systeempje zoekt dan heb je hier een prima ding aan, maar ga er geen spellen op spelen.